مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت خبرنگار رادیو و تلویزیون چین: امیدوارم ایران به این ضایعه بزرگ غلبه کند خبرنگار شبکه تی‌آرتی: حضور این جمعیت در مراسم تشییع رئیس جمهور ایران در مشهد باور کردنی نیست تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای پس از اتمام مراسم تشییع جمهور شهید شهردار مشهد: تا کنون سه میلیون نفر در آیین تشییع شهید جمهور حضور دارند (۳ خرداد ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد به دلیل ازدحام جمعیت، در ایستگاه شریعتی توقف نخواهد داشت (۳ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد + زمان تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) مشهدی‌ها؛ بی‌قرار شهیدجمهور | سلام‌ ای غم لحظه‌های جدایی حضور ۱۳۵ تیم امدادگر هلال‌احمر در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید ایران تامین برق پایدار برای آیین تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد آمادگی کامل ناوگان باری درون شهری مشهد برای استقبال و تشییع پیکر شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) مسافران فرودگاه مشهد فردا از مترو استفاده کنند (۳ خرداد ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: پیکر شهید امیرعبداللهیان امشب (چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳) در حرم امام‌رضا(ع) تشییع می‌شود | فردا در فرودگاه مشهد هیچ استقبالی نداریم
سرخط خبرها

مشارکت ۱۰ درصد مشهدی‌ها در طرح خوداظهاری قبوض برق

  • کد خبر: ۲۴۵۴۰
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مشارکت ۱۰ درصد مشهدی‌ها در طرح خوداظهاری قبوض برق
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: طرح خوداظهاری به تازگی راه‌اندازی شده و حدود ده درصد مردم مشهد در این طرح مشارکت داشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کاشی، در خصوص راه‌اندازی طرح خوداظهاری شرکت برق و مشارکت شهروندان مشهدی در این طرح افزود: به دنبال آن هستیم تهدیدی که ویروس کرونا مشکلاتی برای مردم و سازمان‌های خدمات‌رسان به وجود آورده را به فرصت تبدیل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با توجه به قابلیت‌های نوین و سیستم‌های هوشمند موجود شهروندان را به کاهش مراجعات حضوری ترغیب کنیم. البته این این استراتژی در شرکت توزیع برق مشهد برای سال ۱۴۰۵ هدف‌گذاری شده و در نظر داریم کلیه خدمات‌مان را در سال ۱۴۰۵ کاملا غیرحضوری ارائه دهیم. 

 

کاشی افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک تحت مجموعه شرکت توزیع برق مشهد قرار دارند و علاوه بر تامین برق مشترکین، قرائت لوازم اندازه‌گیری نیز از وظایف شرکت توزیع محسوب می‌شود.

 

وی گفت: معمولا هر ۵۴ روز یا دو ماه یک‌بار، پیامک قبض به مشترکین ارسال می‌شود و از طریق لینک موجود در آن می‌توانند برای پرداخت قبض خود اقدام کنند. با توجه به شرایط موجود و لزوم انجام‌ کارهای غیرضروری به صورت دورکاری، مامورین کنتورخوان شرکت توزیع به انجام وظایف خود به صورت دورکاری موظف شده‌اند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد افزود: از طریق پیامکی که ارسال می‌شود شهروندان می‌توانند برای قرائت مصرف کنتور خود از طریق سایت شرکت توزیع برق مشهد، پیامک و یا تماس با مامور کنتورخوان که شماره آن در پیامک ارسالی درج شده نسبت به ارسال میزان مصرف کنتور خود اقدام نمایند.

 

وی گفت: اگر مردم به هر دلیلی نتوانند نسبت به ارسال میزان مصرف کنتور خود اقدام نمایند، ماموران کنتورخوان شرکت توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همانند گذشته جهت قرائت میزان مصرف کنتور‌ها به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.

 

کاشی درباره وضعیت مامورین کنتورخوان شرکت توزیع برق خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد پیشگیری از کرونا به شرکت توزیع تمام کسانی که در معرض خطر ویروس کرونا قرار داشتند، ملزم به انجام وظایف خود به صورت دورکاری شدند. هیچ ماموری بیکار نشده و حقوق تمام ماموران کنتورخوان نیز به موقع پرداخت خواهد شد و با توجه به دوره‌ زمان‌بندی مخصوص به هر محله آغاز به کار خواهند کرد.

 

وی ضمن توصیه به شهروندان برای پرداخت قبوض خود گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، فرصتی برای مردم فراهم شده تا قبوض خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه بدون قطعی برق، پرداخت نکنند، اما در صورت عدم پرداخت قبوض، هزینه چند ماه روی هم جمع شده و در ماه‌‌های آتی باید هزینه قبوض را یک‌جا پرداخت کنند. شرکت توزیع برق مشهد به شهروندان توصیه می‌کند تا با توجه به روند افزایشی دما قبوض خود را پرداخت کرده تا در ماه‌‌های آتی با هزینه‌ی قابل توجهی روبرو نشوند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص میزان تغییرات مصرف مشترکین در تعطیلات کرونایی افزود: پیک بار شرکت‌های برق عمدتا در تابستان و در مرداد ماه رخ می‌دهد. پیش از فصل گرما با اوج مصرف از سوی شهروندان روبرو نیستیم. یکی از آیتم‌های مهم در اوج مصرف سیستم‌های خنک‌کننده است و تا زمانی این سیستم‌ها وارد مدار نشده‌اند، مشکلی برای تامین برق مشترکین به وجود نخواهد آمد‌. در این مدت و در دوران تعطیلات کرونایی افزایش مصرف برق نداشته‌ایم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->